Modalitati de comanda, plata si livrare
Cum comand
Selectati si adaugati in cos produsele pe care doriti sa la achizitionati, tinand cont de marime si culoare, daca este cazul.
Apasati butonul ‚Trimite comanda’ si in maxim 24 de ore veti fi contactat de noi in vederea confirmarii comenzii dumneavoastra.
Pentru a putea fi expediata, orice comanda necesita o confirmare prealabila, asadar va rugam sa va asigurati ca datele de contact inserate in pagina de comanda sunt corecte.
Dupa confirmarea comenzii se va emite o factura proforma care se va transmite pe fax sau e-mail.
Cum platesc
Pentru a plati produsele achizitionate aveti doua optiuni:
1. Plata ramburs la primirea coletului;
2. Plata prin transfer bancar.
1. Plata ramburs
Daca se optează pentru plata in sistem ramburs, se va plati valoarea integrala a comenzii la primirea coletului direct la agentul curierului rapid care efectueaza livrarea.
2. Plata prin transfer bancar
Daca se opteaza pentru plata prin transfer bancar, va trebui achitata anticipat valoarea integrala a comenzii cu ordin de plata, conform facturii proforme emise. Comanda se va livra doar dupa transmiterea pe fax sau e-mail a unei copii dupa ordinul de plata respectiv.
Transmiterea copiei ordinului de plată se poate face pe adresa de e-mail office@nordexsafety.ro.
In cazul in care se solicita personalizarea produselor cu sigla cumparatorului, se va solicita plata in avans a produselor comandate.
Cum se face livrarea
Livrarea se va face prin curier rapid (DPD sau Fan Courier) in 24 pana la 48 de ore de la confirmarea comenzii prin telefon sau e-mail si expedierea ei, pentru produsele confirmate ca fiind in stoc.
Pentru comenzile cu valoare de minim 500 lei, transportul este gratuit.
Pentru comenzile mai mici de aceasta valoare, costul transportului este de 23,99 lei.
Cum pot returna produsele comandate
Produsele se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului fara a fi nevoie de invocarea unui motiv anume, doar daca produsele sunt intacte si preferabil in ambalajul original.
Termenul legal pentru returnarea banilor este de maximum 15 zile de la returnarea comenzii, in contul bancar personal (pentru persoane fizice) sau al firmei (persoane juridice)pe care il veti furniza prin formularul de retur.
Va vom restitui contravaloarea comenzii cu toate taxele aferente.
Plata transportului retur va fi suportata de client.
Cum puteti returna produsele:
1.Ne trimiteti e-mail la adresa office@nordexsafety.ro.
2. Veti primi formularul de retur prin e-mail. Formularul se completeaza si se trimite prin e-mail sau impreuna cu produsul comandat.
Aveti posibilitatea sa returnati coletul prin orice firma de curierat si veti plati direct la curier taxa de transport retur.
Adresa unde se pot returna produsele comandate ( dupa parcurgerea pasilor din politica de retur de mai sus): S.C. NORDEX S.R.L., Str. Victoriei nr. 98, cod postal 210191, Targu-Jiu, Gorj.
3. In colet se va regasi si factura de achizitie
4. Produsul cumparat trebuie returnat impreuna cu accesoriile (obligatoriu) si cu cutia/ambalajul produsului (preferabil).
Daca doriti schimbarea marimii produselor:
1.Ne trimiteti e-mail la adresa office@nordexsafety.ro.
2. Veti primi formularul de retur/schimb de marime prin e-mail. Formularul se completeaza si se trimite prin e-mail.
3. Veti fi contactat de un reprezentat de vanzari pentru a stabili daca marimea noua solicitata este in stoc si cand se va face livrarea.
4. Aveti posibilitatea sa returnati coletul prin orice firma de curierat si veti plati direct la curier taxa de transport retur.
Adresa unde se pot returna produsele comandate ( dupa parcurgerea pasilor din politica de schimb marime): S.C. NORDEX S.R.L., Str.Victoriei nr.98, cod postal 210191, Targu-Jiu, Gorj.
5.In momentul in care va ajunge produsul la noi, daca acesta respecta cerintele de retur (vezi politica de retur) va trimitem marimea solicitata, in termenul stabilit. (vezi pct.3)
Costul transportului pentru noul colet este suportata de client si va fi de 23,99 lei.
Nu se accepta returnarea produselor care:
1.prezinta urme de folosire, pete, deteriorare sau uzura.
Exemplu: recomandam ca probarea incaltamintei sa se faca pe o suprafata moale( covor, mocheta), pentru a preveni deteriorarea produsului; Imbracamintea sa fie probata dar sa nu fie patata si sa nu se indeparteze etichetele.
2.nu pot fi acceptate din motive de protectie a sanatatii sau igienei (exemplu: produsele de unica folosinta) si care au fost desigilate
3. au fost personalizate la cererea cumparatorului
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat!
Ne rezervam dreptul sa refuzam retururile daca acestea nu se incadreaza in aceasta politica de returnare!
Pentru produsele care se returneaza ca urmare a neconformitatii calitative descoperite pe perioada de utilizare, in perioada de garantie
1.Ne trimiteti e-mail la adresa office@nordexsafety.ro.
2. Veti primi formularul de retur prin e-mail. Formularul se completeaza si se trimite prin e-mail.
3. Veti fi contactat de un reprezentat de vanzari pentru a stabili care este motivul de neconformitate invocat si, dupa obtinerea acordului privind acceptarea sesizarii calitative, produsul se poate returna, caz in care plata transportului de retur va fi suportata de noi.